
A társaság a 2010 március végén zárult pénzügyi évben mintegy 1 milliárd forint árbevételt ért el, gyakorlatilag ugyanannyit, mint a korábbi pénzügyi évben, miközben több termékük eladása a darabszámot tekintve kétszeresére-négyszeresére növekedett.
Az ügyvezető elmondásából kiderült, hogy az árbevetél növekedése azért nem következett be, mert közben a készülékek ára nagyon nagy mértékben esett, és azt sem segített, hogy a kellékanyagok-eladások is csökkentek.
Az idei évet a választások és az adóváltoztatások határozzák meg, de Érdi-Krausz Gábor úgy vélte, 2010 sok jót hozhat, bízik a kereslet növekedésében. A cégnek persze a legkedvezőbb az lenne, ha az új kormány erősítené a kis-és középvállalkozókat, hisz mint tudni a japán cég ebben rendelkezik a legerősebb kínálattal.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése